Kennis en kunde gaat voorbij postcodes [Podcast]
Bij ABS Autoherstel worden we voortdurend geconfronteerd met uitdagingen. Personeelstekorten hier. Prijsstijgingen daar. Een pandemie die roet in het eten gooit. En tekort aan materialen zijn slechts enkele van de dingen die onze werkstromen kunnen verstoren. Hierdoor zijn onze veerkracht en vindingrijkheid op de proef gesteld, maar we zijn er sterker dan ooit uitgekomen.
In de afgelopen afleveringen stonden we stil bij de verschillende uitdagingen waar we de afgelopen twee jaar voor stonden. In de komende afleveringen staan we stil bij de successen die we behaald hebben ondanks alle tegenslagen.
Liever kwaliteit dan de juiste postcode
In deze aflevering spreken we met Nico Stolk, Directeur van ABS Autoherstel, over hoe kennis en kunde binnen de keten beter benut kan worden. Dat we verder moeten kijken dan alleen naar de postcode waarop de schade-auto geregistreerd staat. En dat een meer flexibele en deskundige benadering van schadesturing raakvlakken heeft met de zorgbranche.
De autoherstelbranche staat voor diverse uitdagingen, maar ook voor kansen. Door samen te werken met businesspartners en te investeren in technologie en deskundigheid, kan ABS Autoherstel een efficiƫntere en klantgerichtere toekomst tegemoet zien.
Luister hier de aflevering: