• 80+ vestigingen in Nederland
  • Merk-erkend schadeherstel
  • Schadeherstel- en BOVAG garantie
Afspraak maken
Afspraak maken
0900 - 66 11 11 1
Terug

Wat is de rol van de Centrale Servicedesk?

Autoruitherstel schuift steeds dichter naar autoschadeherstel toe. Dit komt mede door de toenemende complexiteit van autoruiten door onder andere veiligheidssensoren en ADAS systemen. Onze vernieuwde autoruitherstelpropositie zorgt voor een transparant en centraal gestuurd model dat eenduidig in de hele keten is geïmplementeerd.

In een reeks korte podcast-afleveringen neemt Martijn Bloksma je mee door de autoruitherstelpropositie van ABS Autoherstel.

In deze aflevering praat hij met Edward Reinderts, manager operations en commercie en Melanie van den Arend, verantwoordelijk voor de Centrale Servicedesk van ABS Autoherstel. In dit gesprek vertellen Melanie en Edward over de rol van de Centrale Servicedesk.

Luister hier ook de andere afleveringen uit deze serie:

  1. Waarom is autoruitherstel eigenlijk heel logisch voor ABS Autoherstel?
  2. Wat is het proces achter ABS Autoruitherstel?