Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden106 ervaringen gevonden
Keurig geholpen en duidelijke uitleg van de werkzaamheden die aan de auto zijn uitgevoerd.
Zeer vriendelijk, doelgericht, duidelijk.
Goede service klantvriendelijk
Er wordt meegedacht bij het schadeherstel, beter een tweedehands autodeur gebruiken zodat de auto niet total-loss wordt verklaard wat bij een auto van 8 jaar oud wel zo prettig is. Ook de afterservice (nog wat problemen met foutmeldingen van de autocomputer) was uitstekend en de problemen werden snel opgelost.
Een ongeluk krijgen en een beschadigde auto, dat is al niet niks, maar dat e dan op deze manier wordt opgevangen en begeleid door de medewerkers aan de balie is hartverwarmend. Ze zijn voorkomend, meedenkend, en bereid om je te helpen. Een dikke pluim voor jullie organisatie en personeel.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Eigenlijk kan ik alle hiervoor gestelde vragen, waarvan ik er steeds 1 moest kiezen, invullen. Kortom ik ben dik tevreden met het geheel. De auto ziet er weer tip top uit.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
wachttijd à 3 maanden is behoorlijk lang. jullie hebben vast heel veel werk te doen. mooi om ondanks drukte zo klantvriendelijk te zijn en te blijven