Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden110 ervaringen gevonden
Het duurde bijna 2 maanden voordat mijn auto gerepareerd kon worden. Reden was dat het bestellen van een nieuwe deur tijd zou kosten. Dit is natuurlijk begrijpelijk! Echter bij het ophalen blijkt de auto niet voorzien te zijn van een nieuwe deur maar is de auto gerepareerd (uitgedeukt). Het resultaat van de reparatie is op het eerste oog goed. Ook de extra service van een zowel van buiten als binnen schone opgeleverde auto wordt erg gewaardeerd. Echter lang moeten wachten voordat de auto gerepareerd kon worden, wat achteraf niet had gehoeven gezien de auto uitgedeukt is en niet voorzien is van een nieuwe deur…
Ben tevreden
Gevraagd de auto een dag later te mogen ophalen omdat de auto anders in de avondspits zou moeten worden opgehaald. . Omdat ik een leenauto had moest de medewerker het een omzetten. Dat doen ze dan toch maar .
Schade zeer netjes gemaakt
Goed bezig
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Snelle en vriendelijke afhandeling met goede communicatie. Behulpzaam en meedenkend. Goed bedrijf!
Ik heb zo geen punten voor verbetering. Top behandeld. Vakkundige intake. Begrip dat sommige dingen voor mij geen dagelijkse kost zijn. Ik voelde me gerespecteerd op een ontspannen manier.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
vlotte afhandeling van de schade supervriendelijke ontvangst en deskundig advies