Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden106 ervaringen gevonden
Goede service. Was meer tijd nodig dan gedacht voor de herstelwerkzaamheden. Prima uitgelegd door personeel.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Professionele aanpak, goede communicatie en vakkundige reparatie.
Goede service en heel tevreden met het resultaat
Wat schadeherstel betreft krijgt ABS een dikke 8 Ontvangst en afhandeling aan de balie idem dito: 8 Iets meer duidelijk zijn in het telefonisch contact met de klant over de oplevering van de auto als het wat langer duurt dan normaal. Bijvoorbeeld gewoon: het gaat helaas wat langer duren en ik kan nog niet zeggen hoelang precies. In plaats van: misschien vandaag en anders morgen. En de belangrijkste in de communicatie: Als particulieren bij aflevering van een auto voor herstelreparatie aan de balie vragen of er daarnaast nog extra schade aan de auto kan worden gerepareerd en dat kan, vertel de klant dan op dat moment altijd dat de hiervoor opgegeven extra kosten exclusief BTW zijn!
In de mail stond dat we de leenauto afgetankt en OOK schoon moesten inleveren. Achteraf was het wassen van de auto helemaal niet nodig geweest.