Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden151 ervaringen gevonden
Zoals ik al zei: ik ben prima behandeld.
Ik werd goed geholpen en een persoonlijk praatje doet altijd goed. Tipje: als je een auto meegeeft. Laat de klant weten wat er speelt met de leenauto en vul samen met de klant een leenformulier in, zodat er geen problemen achteraf komen.
We werden prettig te woord gestaan en de schade is netjes hersteld
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ze houden zich aan de afspraken. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Hun werk is ook altijd perfect.
Onze Reanult Captur heeft een lastige kleur rouge/noir/étoile. Er moest een hoek opnieuw gespoten worden, maar er was kleurverschil ontstaan. Vervelend maar dat kan -zeker met deze lastige kleur- gebeuren. Van Markus heeft e.e.a. inmiddels perfect hersteld.
Een heel fijn stel mensen, oprecht en echt, vriendelijk, behulpzaam, oplettend, keurig, rustige fijne sfeer, uitleg over de schade. Ik kom zeker (en eerder) wanneer ik schade heb terug, zonder twijfel een dikke 10.
Zeer behulpzaam en vriendelijk. Enige verbeterpunt: het duurde ruim 2 maanden voordat er plaats was in de agenda.
Binnen de afgesproken termijn gereed. Een miniem minpuntje: een stekker van een portier was niet aangesloten. Kon simpel verholpen worden.