Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden147 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Word correct te woord gestaan en geholpen. Met duidelijke uitleg, hulp en ondersteuning. De leenauto was ook een keurig nette auto. Het herstel was zeer vakkundig, niets meer van de schade te zien. Je wilt hier liever niet te vaak komen, maar op deze manier geholpen worden was zeer prettig!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben zeer tevreden over ABS Boekhorst Didam, de auto wordt goed gerepareerd en de verdere dienstverlening (vervangende auto) en service (prettig contact en je voelt je als klant serieus genomen) is uitstekend.
Goede service, vakinhoudelijk, vriendelijk. Een aandachtspunt: ik waren al eerder foto’s van de schade gemaakt echter deze bleken niet goed gelukt waardoor ik later terug moest komen voor het opnieuw maken van de foto’s.
Prima
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk personeel.
Vriendelijk personeel, eerlijk en open feedback, auto ziet er weer nieuw uit. Vanuit de receptie werd er wel wat moeilijk gedaan over 'volle tank' bij een electrische auto. k denk dat je daar toch wat verschillend naar moet kijken dan naar een brandstof auto, mede omdat je deze op de werkplaats zou kunnen bijladen s nachts. beetje extra service wat niet veel extra kost (gewoon de huurkosten 10 euro omhoog).