Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden163 ervaringen gevonden
Ik ben terug gekomen om de schade te melden. Er werd niets mee gedaan. Er werd mij gezegd dat niemand in de kofferruimte was geweest. Dat klopt niet. In de kofferbak ligt een strook schuimrubber. Deze strook is door een van uw monteurs achtergelaten. Omdat ik met uw werknemer verzanden in een ja-nee-discussie ben ik naar de Volvo-garage gereden. Een monteur van Volvo heeft gekeken en hij constateerde een ontbrekende veer en een verbogen veer. Hij heeft twee nieuwe veren besteld (€6,-) die ik zelf kan monteren. U begrijpt dat ik na het schadeherstel (ruim €17.000,-) niet te spreken ben over de service die achteraf werd geboden met betrekking tot de kapotte vloerplaat. U kunt nu niets meer voor me betekenen.
Fijne en snelle service.
Keurig uitgevoerd. Het duurde al met al wel lang, maar de leenauto was prima, dus was die duur niet zo belangrijk.
Super goede ervaring gehad. Het enige wat ik kan bedenken is dat het best lang duurde, voordat de reparatie plaats kon vinden, maar doorover is duidelijk gecommuniceerd. Medewerkers zijn erg vriendelijk en klantgericht en er wordt duidelijk gecommuniceerd. Reparatie is uitstekend afgehandeld (en zelf nog wat andere 'kleine' beschadigingen verholpen).
Goede service en alles netjes gemaakt En de auto ook helemaal schoongemaakt!
Vanaf eerste kontakt tot aflevering prettig verlopen.
Prima bedrijf. Goede afspraken. Heel goed gerepareerd. Meedenke receptioniste
Service fantastisch,
Keurig hersteld, prima gedaan
Ik heb nu twee keer te maken gehad met Oostendorp Autoschade. Er wordt uistekend werk geleverd en je krijgt de auto pas terug als zij tevreden zijn. Ook als dat langer duurt. Prima zo.