Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden88 ervaringen gevonden
Kundig, en vriendelijk personeel
Correcte bediening en afwikkeling
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prima service en duidelijk contact per mail
ik dacht dat er ruitschade was. Maar bleek niet zo te zijn. De medewerker wees mij daar keurig op. Dus geen onnodige reparatie. Wel bleek er op een andere plek in het raam steenslag te zitten wat vakkundig werd gerepareerd. Ik had en heb ervaring met Huysmans en wordt daar altijd netjes behandeld. Ook het het contact met medewerkers en het maken van afspraken is altijd zeer prettig.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
We haalden onze auto op alsof hij uit de showroom kwam.
De schade aan mijn MG EHS was klein maar op een vervelende plek. Gelukkig mocht ik van de verzekeraar naar ABS Autoherstel. Zij planden een afspraak in zouden zorgen voor een stevige vervangende auto met een trekhaak. Op de dag zelf stond een prachtige Octavia klaar. Een dikke diesel met trekhaak. Prima. Op de afgesproken tijd kon de auto weer op gehaald worden. Tot zover het goede nieuws. Tijdens het ophalen werd gemeld dat de hulpsystemen van de radar helaas niet meer werken. Dat is jammer, maar volgens mij gaat dat opgelost worden. Ik wacht nu op een telefoontje van de receptionist om een afspraak te maken bij van Mossel voor een her-activering van de systemen.
Ik gaf een 9 maar eigenlijk is een 10 beter. Maar met een 10 heb je geen uitdagingen meer. Blijf innoveren en vooral ook meedenken met de klant. Kijk hoe de wachten kunnen worden verkort. Ook al is dat in deze tijd in iedere branche een uitdaging. Zeer tevreden over de reparatie