Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden126 ervaringen gevonden
Je zou meerdere mogelijkheden moeten kunnen invullen want naast vakkundigheid vind ik de medewerkers en het schoon opleveren en tijdsduur belangrijke punten die ik erg waardeer. Nogmaals ben ik meer dan 100 procent tevreden. Met vriendelijke groeten van Jos Handgraaf.
De hulp van de receptionist die zijn uiterste best deed om het goed af te handelen
Ik ben gebeld met de vraag of mijn auto nog gerepareerd moest worden omdat de schade na wassen en poetsen vrijwel niet meer zichtbaar was.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vooral zo doorgaan😉. Er werken fijne mensen bij Jullie die vakwerk leveren.
Ik vond de laagdrempelige ontvangst (geen balie met receptioniste maar de mannen die het doen) en de daadkracht (meteen kijken, wat moet er gebeuren, waar zijn de papieren) bijzonder fijn. Maar bovenal het meedenken en de flexibiliteit. Wij hadden de auto snel nodig (want buitenlandse reis). Vrijdag gekneusd binnen en een week later blinkend en heel weer op de weg.
Naar eerst lange wachttijd voor reparatie toch een maand eerder geholpen prima surverce
Zeer tevreden over de gehele afhandeling
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
mooi werk geleverd op een soepele en prettige werkwijze en contact.