Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden344 ervaringen gevonden
tevreden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Aan alles is gedacht. - Een hersteldatum die naar voren kon worden geschoven. - Bij gebrek aan een leenauto het ophalen en wegbrengen van de klant. - Goede communicatie - Vorstelijke behandeling als klant - Met als klap op de vuurpijl de auto gewassen
Goed en adequaat.
Heel erg goed geholpen, te woord gestaan en duidelijke communicatie. Schade is niet uitgevoerd omdat auto totalloss was verklaard maar de afwikkeling hiervan is goed gedaan
Zowel de vriendelijkheid als het afwerken en de uitvoering is helemaal top gegaan. Dank jullie wel.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het enige wat niet goed ging was de voorlichting over de duur van de reparatie, die bleek een dag langer te zijn dan verwacht. Communicatie was dus niet helemaal top. Verder zou ik het systeem van vol afleveren veranderen in een systeem waarbij je zelf eerst moet gaan tanken zodat iedereen hetzelfde lan hebben. De auto had al 43 km gereden wat ongeveer al 6 euro aan benzien kost.
Heel vakkundig en klantvriendelijk geholpen