Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden314 ervaringen gevonden
Na het herstellen van de schade aan mijn auto terug geweest wegens lichte krassen op de gehele onderzijde van beide gespoten deuren. Ik vond het jammer dat de auto niet beter gecontroleerd was na oplevering, dan was terugkomen niet nodig geweest (dat wil ik jullie meegeven). Maar na een belletje kon ik terugkomen; netjes te woord gestaan, kopje koffie met het wachten en het probleem is meteen verholpen. Zojuist ben ik ook gebeld na aanleiding van mijn eerdere enquete (6), fijn dat het ook echt opgepakt wordt. Nu een 9 wegens de communicatie, vakkundig herstel en oplossingsgericht werken.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Netjes geholpen met een goede leenauto.
Worked with Gwen Prooij, she was very helpful and customer oriented. This was my first accident and I didn't know how the system works and also what I need to done. She clearly explained everything. She was so kind to answer to all of my questions either face-2-face or via call. Overall I'm quite happy with my car repair. Huge thanks to all team!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het zijn niet alleen de medewerkers waar ik uitermate tevreden over ben maar ook de uitvoering van de werkzaamheden waren perfect. Mijn auto was zelfs gewassen.
Ik heb gekozen voor de medewerker. Jammer dat ik niet meer mogelijkheden kan kiezen. Alles is prima gegaan. De opname van de schade, de uitleg hoe het verder gaat. De afspraak, de bevestiging per mail wat er van mij verwacht werd. Het afgeven van mijn auto. Stond netjes een vervangende auto klaar. Ook gebeld dat ik mijn auto klaar stond en ook per mail bericht ontvangen. Laten zien wat er is gebeurd aan mijn auto. Vakwerk afgeleverd. Gewoon prima. Dit is zoals het hoort. Ik kan niets anders zeggen dan zo door gaan. Dank u wel
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zo doorgaan
Ben heel tevreden