Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden97 ervaringen gevonden
Goed gedaan
zeer veel lof over de bereikbaarheid en vooral klantvriendelijkheid op een moment dat je daar het meest behoefte aan hebt. Ik zal jullie zeker aanbevelen.
Het meedenken, vriendelijk, dat vind ik erg fijn! Als mogelijke verbetertip zou ik alleen de feedback van mijn man bedenken: een mail met een afspraak, om een onderdeel te bestellen, de afspraak was er niet. Misschien goed om dat te benoemen in de mail..:). Maar prima service, dus houden zo.
behalve de bereikbaarheid per mail en telefoon geen opmerkingen. Heel goed geholpen en schade is goed en snel hersteld.
Ondanks miscommunicatie (betreft schadeherstel) waren jullie medewekers altijd hoffelijk en goed aanspreekbaar! Dat op zich een vinden wij het belangrijkste👌🏽👍🏽
Op de vragen meer antwoorden toe te staan
Ik ben zeer kundig en vriendelijk geholpen.
Alles was helemaal Prima geregeld, dus hou dat aan.
Bij intake aangegeven dat ik binnenkort een paar dagen naar het buitenland moest met de auto. Monteur gaf te kennen niet voor die tijd een reparatie kon doen. Wat wel kon gebeuren is ducktape toepassen en, indien op tijd binnen, mijn achterlicht (deels) vervangen. Aangegeven dat ik er niet blij mee was vanwege de lange trip maar dat ik het maar had te accepteren. De volgende dag werk ik gebeld dat ik de auto de dag daarop kon brengen en dat alsnog de gehele volledige reparatie gedaan zou worden. In de middag, rond half 2, gebeld dat de auto klaar was en ik deze kon halen. Top!
Het eerste contact met Richard Floors was zeer prettig. Hij had inlevingsvermogen, stelde meteen de goede diagnose en stelde mij op mijn gemak. De schade werd prima hersteld en binnen korte tijd. De auto werd schoon opgeleverd.