Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden8659 ervaringen gevonden
Ga voor de first time fix. Zorg dat als klant auto op komt halen, dat ie ook echt helemaal klaar is. Bij moest een velg gepolijst worden, dat was niet gedaan. Daarnaast; manage de klantverwachting. Het zou drie dagen duren, maar heeft uiteindelijk een week geduurd. Wees proactief hierin. Als je merkt dat het langer gaat duren, meld dat gelijk. In ieder geval voordat de klant zelf contact opneemt..
Vakkundig.
GELUKKIG KOM IK NIET VEEL, MAAR IN DE JAREN (VELE) ALTIJD PRETTIG
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Gewoon goed mooi hersteld
Beste allemaal,wij zijn zeer tevreden over alles. De auto ziet er weer uit als nieuw. Hij is zeer vakkundig gemaakt. Het personeel is vriendelijk,behulpzaam en vakkundig. Nogmaals onze hartelijke dank voor het vakkundig herstellen van onze auto. Met vriendelijke groet, Harm en Corrie Kramer
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Klant vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Alles wat je wilt in een schade bedrijf
Prima geholpen een dikke voldoende