Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden147 ervaringen gevonden
Ik vind het leuk als mijn naar correct wordt gebruikt: B. Spijker i.p.v. W. Spijker. Daarnaast was de afspraak: op maandag klaar. Op maandag kreeg ik bericht dat de auto op woensdag klaar zou zijn. Vervolgens kreeg ik een bericht dat hij op dinsdagmiddag gereed was. Dat komt een beetje rommelig over. Ook klanten hebben een agenda waarbij ze rekening houden met wat is afgesproken. Er was overigens wel een hele duidelijke en vriendelijke communicatie door Conny.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Als is zeer goed verzorgd
Site niet altijd bereikbaar., wanneer je de optie bergen op zoon wil zoeken komt dezeniet naar voren .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed geholpen en afgehandeld.
Alles is zeer netjes afgewerkt en het contact zeer prettig en deskundig. Alleen jammer dat bij het ophalen van mijn auto men was vergeten te vermelden dat de kunstofstrip van deur nog in back order stond.
Auto is perfect hersteld, en keurig netjes en schoon opgeleverd. Mijn complimenten!
Goede afwerking en vriendelijkheid
De klant heeft geen reactie achtergelaten.