Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden8716 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Wat schadeherstel betreft krijgt ABS een dikke 8 Ontvangst en afhandeling aan de balie idem dito: 8 Iets meer duidelijk zijn in het telefonisch contact met de klant over de oplevering van de auto als het wat langer duurt dan normaal. Bijvoorbeeld gewoon: het gaat helaas wat langer duren en ik kan nog niet zeggen hoelang precies. In plaats van: misschien vandaag en anders morgen. En de belangrijkste in de communicatie: Als particulieren bij aflevering van een auto voor herstelreparatie aan de balie vragen of er daarnaast nog extra schade aan de auto kan worden gerepareerd en dat kan, vertel de klant dan op dat moment altijd dat de hiervoor opgegeven extra kosten exclusief BTW zijn!
In de mail stond dat we de leenauto afgetankt en OOK schoon moesten inleveren. Achteraf was het wassen van de auto helemaal niet nodig geweest.
Fantastische service, vakkundige reparatie, transparantie en staat van aflevering. Auto wordt van binnen en buiten schoon gemaakt. Je haalt een nieuwe auto op!
Top
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Eigenlijk was gewoon alles zeer goed. De medewerkers waren super vriendelijk, de planning van de afspraken verliep super, de communicatie van afspraak tot oplevering en uiteindelijk de eindmail met foto's en garantie rapport was perfect! Echt een goede en zelf, ondanks de schade, leuke ervaring. Ik zou hier zeker weer naar toe gaan!
zie hiervoor