Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden133 ervaringen gevonden
Prima service
De datum dat de auto gereed zou zijn is met twee dagen uitgelopen (reden was dat de kwaliteitscontrole iets niet goed had gekeurd en dat moest worden hersteld). Datum gereed daar houd je dan wel rekening mee voor je eigen agenda. Nu zeg ik ook dat het uitlopen van die datum gereed nu niet een probleem was gezien dat het vroeg gemeld werd. Daarnaast zorgen jullie dat er vervangend vervoer is wat tot het moment van eigen auto ophalen gebruikt kan worden. De voorbereiding en het resultaat zijn heel goed. Het contact met de medewerkers van ABS Autoherstel heb ik enorm positief ervaren , representatief , klantgericht en verstand van èn staan voor hun werk.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Formulier om afspraak te maken voor bepalen schade werkt niet fijn
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
ongeluk in juli gebeurt en kon pas op 1 nov terecht.vond ik lang duren
Alles is geheel naar wens verlopen.
goede communicatie en vertrouwd.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk personeel ga zo door